ליטיגציה - ייצוג בבתי המשפט

מאז הקמתו מתמחה משרד עורכי דין ברטלר בליטיגציה. משמעות הדבר היא שבנוסף לליווי בעסקיו היום יומיים, יזכה הלקוח במקרה

הצורך לייצוג מקצועי ומיומן בבתי המשפט ובערכאות השיפוטיות והמנהליות השונות. במספר עניינים בהם טיפל המשרד בבתי המשפט ניתנו פסקי דין מנחים ותקדימיים אשר ניתן למצוא דוגמאות מהם באתר זה.

פסקי דין בהם טיפל משרדנו נזכרים ומצוטטים פעמים רבות בפסקי דין בתיקים אחרים, בספרות מקצועית ובמאמרים שונים.

בין השאר מייצג משרדנו את לקוחותיו בתביעות מקרקעין, בתביעות כספיות, בתביעות מתחום דיני החברות, בדיני הקניין, בתחום יחסי העבודה, בתחום הבנקאות, במעמד אישי בעניינים מסחריים ובתחום התכנון והבניה.

הניסיון הרב והידע המשפטי הנרחב שנצברו במשרדנו מאפשרים את העלאתן של הטענות בערכאות השיפוטיות בצורה מקיפה, עניינית, מקורית ומכובדת.

במשרדנו פועלות מערכות עזר משפטיות המאפשרות קבלת עדכונים משפטיים על בסיס יום יומי וחיפוש מקיף אחר תקדימים והלכות משפטיות.

השקעה רבה מושקעת בניהול כל תיק ותיק תוך הקפדה על למידת הפרטים, הכנת כתבי טענות ממצים והצגת הטענות בפני בתי המשפט ובערכאות השיפוטיות והמנהלתיות בצורה מכובדת ומקצוענית.

משרד עורכי דין ברטלר מייצג את לקוחותיו בבתי המשפט בכל הערכאות, בוועדות התכנון והבניה, ברשויות המנהליות השונות, כולל השגות ועררים, בהליכי בוררות ובהליכי גישור.

שנים רבות של ניסיון, התעדכנות יום יומית, יצירתיות ויעילות ומסורת משפטית ארוכה מאפשרים ללקוחות המשרד ליהנות מטיפול מסור גם בתחום זה.

מכתבי הוקרה

כמובן שמגיעות תודות גם לפלוני שהייתה עמי בקשר במקומות שבהם היא השתלבה בטיפול בנושא והייתה יעילה ומסורה על פי הערכים והמקצועיות שהמשרד שלך בורך בהם, כמו גם אחיך, עו"ד מאיר ברטלר שבוודאי הוסיף מאחורי הקלעים גם משלו להצלחת המשימה.

פרסומים וחדשות

חיוב בן זוג בחובות אשתו

ביום 16.2.12 ניתן בבית משפט השלום בפתח תקווה, כב' השופט שטרנליכט, פסק דין עקרוני וחשוב בעניין החלת חזקת השיתוף בין בני זוג והטלת אחריות וחובת השבה של כספים גנובים על בן זוג שבן זוגו גנב כספים ממעביד. אנחנו ייצגנו את החברה התובעת בתיק הנדון שזכתה במלוא התביעה. פס"ד מצוי באתר.